Z uwagi na ogromne zainteresowanie książkami, do odwołania czas realizacji zamówień wynosi 48h. Za opóźnienia przepraszamy! Darmowa wysyłka zamówień powyżej 100zł. 

Nasze Książki

Search

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeżeli jakiś produkt nie spełnił Twoich oczekiwań lub są podstawy do reklamowania go, bardzo prosimy o kontakt na adres email hello@tumilu.com

Pamiętaj również - przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 30 dni,liczonych:

  • dla książek i innych produktów fizycznych - od daty doręczenia przesyłki do Ciebie
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: hello@tumilu.com

Zwracaną rzecz zwróć do nas wraz z oryginałem dowodu zakupu niezwłocznie na adres: Wąwozowa 31/24, 02-796 Warszawa.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: hello@tumilu.com lub drogą pocztową na adres Wąwozowa 31/24 02-796 Warszawa .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Al. Katowicka 66, 05-830 Nadarzyn

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Wyszukiwarka