Przepraszamy, ta strona nie będzie działać poprawnie na Twojej przeglądarce :( Polecamy użycie: Firefox, Chrome, Safari lub Edge.

Witamy w Dolinie Tumilu! 💛 Darmowa dostawa od 100 zł. 💛 Wysyłka w 24 godziny

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeżeli jakiś produkt nie spełnił Twoich oczekiwań lub są podstawy do reklamowania go, bardzo prosimy o kontakt na adres email dolina@tumilu.pl

Pamiętaj również - przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 30 dni, liczonych:

  • dla książek i innych produktów fizycznych - od daty doręczenia przesyłki do Ciebie

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: dolina@tumilu.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas w ciągu 30 dni od otrzymania towaru, wraz z oryginałem dowodu zakupu na adres: Witaminowa 5D, 05-520 Konstancin-Jeziorna. 

Numer telefonu dla kuriera do zwrotu to: 535 530 554.

Dokonaną przez Ciebie płatność za zamówienie zwrócimy Ci najpóźniej w terminie 7 dni od dnia otrzymania towaru w stanie nieuszkodzonym.

Koszt wysyłki zwracanego towaru ponosi klient.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: dolina@tumilu.pl lub drogą pocztową na adres Witaminowa 5D, 05-520 Konstancin-Jeziorna

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Witaminowa 5D, 05-520 Konstancin-Jeziorna

Numer telefonu dla kuriera do zwrotu to: 535 530 554.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.